در چه قالب هایی، محتوا تولید کنیم؟

انواع قالب های محتوا در دیجیتال مارکتینگ

هدف از تولید محتوا در بازاریابی محتوا، انتقال یک پیام مشخص به مخاطبان هدف است. بنابراین درک محتوای ما توسط مخاطب، اولویت اصلی ماست. برای رسیدن به این اولویت، باید توجه کنیم که نحوه یادگیری در افراد مختلف، متفاوت است. برای نمونه، برخی افراد بصری هستند و محتوای تصویری را بهتر درک می کنند و برخی افراد سمعی هستند و محتوای شنیداری را ترجیح می دهند.

در تمام قالب ها محتوا تولید کنید

بنابراین، لازم هست که ما در تمامی این قالب ها به تولید محتوا بپردازیم تا بتوانیم مخاطبان مختلف خود را حفظ کنیم.

بیشتر در کدام قالب محتوا تولید کنیم؟

مثلا اگر کسب و کار شما، آتلیه عکاسی باشد، می توانید بیشتر از محتوای تصویری استفاده کنید و از محتوای متنی کمتر استفاده کنید. اما حتما باید محتوای متنی هم تولید کنید.

و یا اگر کسب و کار شما، دفتر رسمی ترجمه هست، مشخصا اکثریت محتوای تولیدی شما، محتوای متنی خواهد بود، اما حتما باید محتوای تصویری هم تولید کنید.

اگر در حال حاضر از محتوای ویدئویی در کسب و کارتان استفاده می کنید، یا قصد استفاده از آنرا دارید، به شما توصیه می کنیم مقاله صفر تا صد ویدئو مارکتینگ نقطه شو را حتما مطالعه کنید.

امتیاز ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشورت با متخصصان ویدئو مارکتینگ دارید در خدمتتان هستیم. فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. مشاوره رایگان تلفنی : 09335857035





برای در یافت مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید.
تایید
Get a weekly email with best free content
Subscribe