دو معیار برای تولید ویدئو با بیشترین بازده | نقطه شو

بازدهی بالا با تولید ویدئو

در نوشتار جامعه صفر تا صد ویدئو مارکتینگ ، آمارهای معتبر بین المللی ذکر شدند که نشان دهنده این امر هستند که ویدئو ، اثرگذارترین قالب محتوا بر مخاطب است.
بنا به ادعای بخش بزرگی از دیجیتال مارکترها و ویدئو مارکترها ، تولید محتوای ویدئویی، بیشترین بازده را برای کسب و کارها به همراه دارد.
اما چرا افراد و کسب و کارهای مختلف، بازخوردهای متفاوتی از تولید ویدئوها گرفته اند؟!
تولید ویدئو برای عده ای بازده مالی بسیار بالا داشته حال آنکه برای عده دیگری، بازده کم یا متوسط بوده است.
در این نوشتار، به شما دو عامل را معرفی می کنیم . با بررسی این دو عامل قبل از تولید هر ویدئو، می توانید بیشترین بازده ممکن از آن ویدئو را دریافت کنید.

هدف شما چیست؟

هدف تولید ویدئو - نقطه شو

به این نکته، در اکثر نوشتارهای مرتبط به تولید ویدئو اشاره شده است. برای تولید یک ویدئو، پیش از هر چیز باید مشخص کنید هدف شما از تولید آن ویدئو چیست.
هدف شما می تواند فروش بیشتر، افزایش تعداد مشترکان سایت شما ، افزایش آگاهی از برندتان یا هر مورد دیگری باشد.

اگر هدف شما از تولید ویدئو مشخص نباشد، ممکن است از سناریو یا قالب ویدئویی نامناسبی استفاده کنید. در نتیجه بازخورد خوبی از آن ویدئو نخواهید گرفت.

اگر هدف شما از تولید یک ویدئو، معرفی یک محصول باشد، قالب موشن گرافیک می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد.
برای همین محصول، اگر هدف شما از تولید ویدئو، فروش محصول است، لازم است یک سناریو با محوریت تشویق به فروش برای آن طراحی کنید.

میزان منابع تان را مشخص کنید

بودجه تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

شاید تعداد زیادی از افراد، حتی بدون آشنایی زیاد با اصول ویدئو مارکتینگ، مورد اول را رعایت کنند.
اما اغلب افراد از دقت به این مورد غفلت می کنند:

  • برای تولید ویدئو چقدر می توانید هزینه کنید؟
  • برای تولید ویدئو چقدر زمان دارید؟

اگر پیش از آغاز به تولید ویدئو به این دو سوال توجه نکرده باشید، به احتمال زیاد ، بازگشت سرمایه و بازخورد خوبی از تولید آن ویدئو نخواهید داشت!

لازم است دقت کنید وقتی می پرسیم برای تولید ویدئو چقدر می توانید هزینه کنید، شما باید توجه داشته باشید که شما برای کسب و کارتان تنها یک ویدئو تولید نمی کنید!
شاید لازم باشد چندین ویدئو برای قسمت های مختلف تولید کنید. بنابراین با محاسبه اینکه کدام بخش ها برای شما مهم تر هستند، باید بودجه تان را تقسیم کنید.

عدم محاسبه زمان لازم برای تولید ویدئو هم یک اشتباه متداول دیگر است که می تواند برای شما خسارت به همراه داشته باشد.
اگر ویدئوی شما برای یک بازه زمانی مشخص تولید می شود، مثلا برای کمپین فروش پاییزه، لازم است برنامه تولید ویدئو را به گونه ای تنظیم کنید که پیش از اینکه زمان زیادی از آغاز پاییز بگذرد، ویدئو آماده باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

سخن پایانی

پیام کلی این مقاله این بود که اگر می خواهید از تولید یک ویدئو بازده مناسبی دریافت کنید، لازم است پیش از تولید ویدئو به دو مورد توجه کنید:

  • هدف شما از تولید ویدئو چیست؟
  • چقدر پول و زمان برای تولید ویدئو نیاز دارید؟

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شود.
چنانچه علیرغم مطالعه این مقاله، برای آغاز به تولید ویدئو به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید از خدمات مشاوره رایگان تیم متخصص استودیو نقطه شو استفاده کنید.

 

امتیاز ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشورت با متخصصان ویدئو مارکتینگ دارید در خدمتتان هستیم. فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. مشاوره رایگان تلفنی : 09335857035





برای در یافت مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید.
تایید
Get a weekly email with best free content
Subscribe