راز فروش میلیاردی دیجیکالا (قسمت اول)

هرگاه در ایران صحبت از کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین میشود، موفق ترین و بزرگترین نمونه ای که به ذهن افراد میرسد، دیجیکالا است.
چندی پیش آوازه فروش میلیاردی دیجیکالا در هر روز به سرعت میان مردم ویروسی و وایرال شد.
این موفقیت های دیجیکالا دقیقا در زمانی شروع شد که کمتر کسی حاضر بود به صورت اینترنتی خرید کند!
در این نوشتار به دلیل اصلی موفقیت دیجیکالا و فروش میلیاردی آن میپردازیم.

اعتمادسازی حداکثری

فروش بر پایه اعتماد است. هرگاه شما بتوانید به صداقت و کیفیت یک کسب و کار اعتماد کنید از آن خرید می کنید.
علت عدم استقبال مردم از خرید های اینترنتی تا پیش از ظهور دیجیکالا ، عدم اعتماد مردم به کسب و کارهای اینترنتی بود. و علت فروش میلیارد دیجیکالا اعتمادسازی حداکثری است.

مردم به دیجیکالا اعتماد دارند، بنابراین از آن خرید می کنند. اما سوال اینجاست که دیجیکالا چطور توانست به اعتمادسازی حداکثری دست یابد؟

استفاده از ویدئو مارکتینگ

یک ابزار بسیار مهم که باعث موفقیت دیجیکالا شد ، استفاده از ویدئو مارکتینگ برای برندسازی در کسب و کار بود.
دیجیکالا توانست به کمک تولید ویدئوهای بازگشایی محصول و … اعتماد مخاطبان را برای خرید جلب کند و رفته رفته اعتبار بیشتری کسب کند.
تحقیقات بین المللی نشانه داده اند که یکی از خاصیت های ویدئوها ، اعتماد سازی آنهاست. چرا که ویدئوها ارتباط قدرتمندی با مخاطبان برقرار می کنند و بیشتر حواس مخاطب را درگیر می کنند. در نتیجه مخاطب پیام نهفته در یک ویدئو را به راحتی درک می کند و سریعتر می تواند به یک ویدئو اعتماد کند تا یک متن یا عکس.

از امروز شروع کنید!

به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید یک مزیت رقابتی داشته باشید، از همین امروز تصمیم بگیرید به صورت اصولی از ویدئو مارکتینگ در کسب و کار استفاده کنید.
اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید از خدمات مشاوره رایگان استودیو نقطه شو استفاده کنید.