راز موفقیت در بازار رقابتی

انفجار محتوا و بازار رقابتی

یک جستجو و تحلیل مختصر در شبکه های مجازی به شما نشان میدهد که هم اکنون اکثر رقبای کسب و کار شما با قدرت در حال تولید محتوا هستند!
امروزه، مخاطبان شما با یک انفجار اطلاعاتی رو به رو هستند. این به این معنی است که مخاطب شما، روزانه با محتواهای جذاب بسیاری رو به رو می شود.
در این میان، شما چه کاری می توانید انجام دهید که از میان این همه محتوای جذاب و حرفه ای، مخاطب محتوای شما را انتخاب کند؟
فراموش نکنید که اگر مخاطب محتوای شما را نبیند، متوجه حضور شما نخواهد شد. در نتیجه به تعداد مخاطبان و مشتریان کسب و کار شما افزوده نمی شود. بنابراین باید تلاش کنید تا دیده شوید.

نیاز دقیق مخاطب را شناسایی کنید

بخش اول راز موفقیت در بازار رقابتی این است که دقیقا نیاز اصلی مخاطب خودتان را شناسایی کنید.
یک محتوای جذاب و ارزش آفرین برای مخاطب، محتوایی است که در آن پاسخ به نیاز واقعی او نهفته باشد.
حالا که اکثر کسب و کارها در حال تولید محتوا هستند، اکثر آنها به نیازهای مخاطب می پردازند. در نتیجه مخاطب هر روز با این دسته از محتوا رو به رو می شود.
برای اینکه محتوای شما بسیار قدرتمندتر باشد و بتواند در میان جامعه مخاطبانتان نفوذ کند، باید نیاز اصلی و ضروری مخاطب را بشناسید و مستقیماً به آن بپردازید.

پاسخ مناسبی به این نیاز بدهید

در بخش دوم راز موفقیت در بازار رقابتی، شما باید مناسب ترین پاسخ را به این نیاز مخاطبان بدهید. یک پاسخ مناسب دارای دو بعد است:
بعد نخست، شامل کارآمد بودن پاسخ شما می شود که در حوزه تخصص خودتان است.
بعد دوم، شامل ارائه این پاسخ در مناسب ترین قالب ممکن است.

برای اینکه پیام خودتان را در بهترین قالب ممکن به مخاطب ارائه دهید، پیشنهاد میشود از محتوای ویدئویی استفاده کنید.
برای اینکه ویدئوهایی که تولید می کنید، اثرگذار باشند، باید برخی نکات را در ارتباط با استراتژی ویدئو مارکتینگ و قالب و پیام هر ویدئو بیاموزید. در نوشتار صفر تا صد ویدئو مارکتینگ به تمام این نکات پرداخته شده است.