سه عامل تولید یک ویدئوی اثر بخش | نقطه شو

ویدئو موثر - نقطه شو

پیش بینی می شود که ویدئوها در سال 1399 هشتاد درصد حجم اینترنت مصرفی را به خود اختصاص دهند. اما چرا ویدئوها تا این حد محبوب هستند؟

به این خاطر که تماشا و درک آن ها برای افراد آسان است.

اگر شما یک کسب و کار دارید، ویدئو می تواند برای شما، نقشی بیشتر از یک سرگرمی داشته باشد. برای کسب و کارها، ویدئو مارکتینگ به یک ابزار بسیار کارآمد تبدیل شده است.

مدیران و مدرسین می توانند از ویدئو برای ارائه آموزش ها، معرفی محصولات، ترغیب مشتریان به خرید و از همه مهم تر، یک ابزار بسیار قدرتمند برای جذب ترافیک بیشتر به سایت شما و بهبود سئو سایت خودشان استفاده کنند .

البته صرف تولید یک ویدئو نمی تواند برای کسب و کار شما جادو کند! در این نوشتار، سه عامل مهم برای تولید یک ویدئوی اثرگذار را به شما معرفی می کنیم.

اگر می خواهید برای تولید یک ویدئو هزینه کنید، چه بهتر که با رعایت چند اصل، یک ویدئوی اثرگذار تولید کنید و بهره وری هزینه و تلاشتان را بالا ببرید.

همچنین، اگر قصد دارید از بازوی قدرتمند ویدئو مارکتینگ در بازاریابی کسب و کارتان استفاده کنید، می توانید مقاله صفر تا صد ویدئو مارکتینگ را مطالعه کنید.

1- یک ویدئو موثر، یک داستان را روایت می کند

ما ساعت ها در سینماهای تاریک می نشینیم، یا برای خواندن چند صفحه بیشتر از یک کتاب داستان، خوابمان را به تعویق می اندازیم. همچنین بخش بزرگی از عمرمان را پای سریال های تلویزیون صرف می کنیم، فقط به یک علت، و آن علت این است که ما انسان ها ذاتا عاشق داستان ها هستیم. عنصر اصلی یک ویدئو اثرگذار ، یک داستان هوشمندانه در پشت آن است.

داستان ویدئوی شما باید به مخاطبانتان نشان دهد که فرق شما با رقبایتان در چیست. استفاده از خدمات یا محصولات کسب و کار شما نسبت به رقبا برای آنها چه مزیتی دارد؟ چرا مخاطبان شما باید شما را به رقبایتان ترجیح بدهند؟

2- یک ویدئو موثر ، یک استراتژی قوی دارد

قبل از اینکه شما برای رسیدن به یک هدف تلاش کنید، باید ببینید اصلا هدفتان چیست! یک برنامه استراتژیک برای ویدئو مارکتینگ ، شامل اهداف شما برای استفاده از ویدئو است.

مثلا اگر به دنبال معرفی برند خود و کسب اعتبار هستید، باید یک ویدئوی توصیفی درست کنید. اما اگر به دنبال این هستید که به کمک ویدئو، خودتان را متخصص معرفی کنید، باید ویدئوهای آموزشی ضبط و منتشر کنید.

از طرفی، ما برای بررسی میزان موفقیت یک ویدئو، باید میزان تحقق اهداف آن ویدئو را بسنجیم. در واقع منظور ما هم از تولید یک ویدئوی موثر، ویدئویی است که هرچه بیشتر ما را به هدف از تولید آن برساند.

بنابراین از ابتدای مراحل برنامه ریزی تولید ویدئو، هدف خودتان را مورد توجه قرار دهید.

3- فقط یک ویدئو موثق می تواند یک ویدئو موثر بشود

اگر نمی خواهید با یک ویدئو مارکتینگ غیر حرفه ای به اعتبار برند خودتان آسیب بزنید، بهتر است دقت کنید تا در ویدئو شما مطالب موثق و صحیح بیان شوند.

بینندگان همیشه دوست دارند که تجارب و تصویر واقعی شما را ببینند، پس بهتر است که خودتان باشید و یک تصویر و داستان واقعی از خودتان را در ویدئو به نمایش بگذارید.

اگر در تولید محتوای ویدئو، از منابع مختلفی اطلاعاتی را گردآوری کرده اید، در معرفی منابع در پایان ویدئو خساست به خرج ندهید! چرا که معرفی منابع ، نه تنها از نظر اخلاقی عملی شایسته است بلکه در نظر بینندگان ویدئو، اعتبار محتوای شما را افزایش میدهد.

امتیاز ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشورت با متخصصان ویدئو مارکتینگ دارید در خدمتتان هستیم. فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. مشاوره رایگان تلفنی : 09335857035





برای در یافت مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید.
تایید
Get a weekly email with best free content
Subscribe