قوی ترین عضو خانواده بازاریابی

در اطراف همه ما کسب و کارهای موفق و ناموفق متعددی وجود دارند. اگر به هر دو دسته دقت کنید، متوجه میشوید که وجه اشتراک کسب و کارهای ناموفق یک بازاریابی ضعیف بوده است. و وجه اشتراک کسب و کارهای موفق یک بازاریابی قدرتمند بوده است.

بنابراین همه کسب و کارها سعی می کنند به کمک ابزارهای مختلف، بازاریابی قدرتمندی برای خدمات و محصولاتشان داشته باشند.

این ابزارهای شامل انواع تبلیغات و انواع محتوای مختلف نظیر مقالات، تصاویر، ویدئوها و غیره میباشند.   
به عقیده متخصصان ویدئو مارکتینگ ، ویدئو، قدرتمندترین ابزار در بازاریابی است.

اساس فروش، اعتماد است

تا زمانی که مخاطب به شما اعتماد نکند، از شما خرید نمی کند. بنابراین علاوه بر اینکه محصولات و خدمات کسب و کار شما باید زا کیفیت مناسبی برخوردار باشند، لازم است که در جهت جلب اعتماد مخاطب هم تلاش کنید.

برای جلب اعتماد مخاطب چه کار کنیم؟

برای جلب اعتماد مخاطب باید از یک فروشنده به یک مشاور تبدیل شوید. برای این کار باید به مخاطب اطلاعات بدهید.
هرگاه در محتوای ارزشمند، پاسخ نیازهای مخاطب را بگنجانید و مخاطب با استفاده از این اطلاعات بتواند بهبودی در روند زندگی خودش ایجاد کند، شما از فروشنده به مشاور مخاطب تبدیل شده اید.

برای اینکه با استفاده از این روش بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید، لازم است که مخاطب از محتوای شما استفاده کند تا با کسب و کار شما درگیر شود.

اما چه کار کنیم تا مخاطبان از اطلاعات ما بیشتر استفاده کنندو به ما اعتماد کنند؟

  • استفاده از ویدئو باعث تحریک احساسات مخاطب میشود.
  • دی ویدئو ، شما با مخاطب ارتباط رو در رو بر قرار می کنید.
  • ویدئو اعتبار برند را افزایش میدهد.
  • از ویدئو می توان در تمام مراحل کسب و کار استفاده کرد.

بنابراین توصیه ما به شما این است که از ویدئو ها به صورت اصولی و مطابق یک استراتژی ویدئو مارکتینگ مناسب استفاده کنید.
اگر برای شروع به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، به شما توصیه می کنیم نوشتار جامع صفر تا صد ویدئو مارکتینگ را مطالعه کنید.