معجزه تبلیغات ویدئویی در مشاغل مختلف، از لوله بازکنی تا پزشکی

معجزه تبلیغات ویدئویی در مشاغل مختلف، از لوله بازکنی تا پزشکی
در این مطلب قصد داریم درباره معجزه تبلیغات ویدئویی در مشاغل مختلف، از لوله بازکنی تا پزشکی صحبت کنیم. شما با خواندن این مطلب میتوانید تصمیم بگیرید که چه زمانی برای نتیجهگرفتن در مشاغلی مثل لوله بازکنی مناسب است. مثلا سایت فنی کارا www.fanikara.com بعنوان یک پلتفرم خدمات فنی، همیشه روی محتوای ویدئویی برای خدمات مختلف – حتی لوله بازکنی – تاکید دارد.
البته قطعا روش های مختلف زیادی برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام مزایا و محدودیت هایی دارند. مثلا برای شغلی مثل لوله بازکنی، میتوان با نوعی رپورتاژ خبری، تیتر زد: لوله بازکنی فوری در فنی کارا و در ادامه در داخل سایت، به کمک محتوای ویدئویی، اطلاع رسانی و جلب نظر مشتری را تکمیل کرد.
مقدمه ای درباره معجزه تبلیغات ویدئویی در مشاغل مختلف
در عصر جدید که همهچیز در حال تغییر با سرعت بسیار زیاد است، تبلیغات که خودش نیز رفتهرفته به صنعت تبدیل شده، از این امر مستثنا نیست. در تبلیغات نیز همان طور که خوب میدانید، شاخههای مختلفی وجود دارد: تبلیغات ویدئویی، تبلیغات متنی، تبلیغات بنری، تبلیغات پیامکی و… . در این بین تبلیغات ویدئویی به دلایل مختلفی در مشاغل مختلف زیادی جواب مثبت داده و باعث شده است که بسیاری از اهالی فن سراغ این کشور پهناور شود.
در هر جایگاهی باشید، به تبلیغات نیاز دارید؛ چه لوله بازکنی چه پزشکی
ما در تجربهای که در مسیر تولید تبلیغات ویدئویی، موشن گرافیک و… برای سایتها و شرکتهای مختلف داشتیم، به این نتیجه رسیدهایم که جای خالی تبلیغات ویدئویی در تمام مشاغل، چه پزشکی و چه لوله بازکنی بسیار دیده میشود.
علاوه بر این، ما تکنیک های مختلفی را استخراج کردهایم که شما را در تولید یک تبلیغ اثربخش ویدئویی به شناخت و آگاهی خوبی میرساند. چنانچه مایل بودید با استودیو نقطه شو درباره تولید محتوای مرتبط با کسب و کار خودتان مذاکره کنید، یادتان باشد که باید بهترین ها را از ما بخواهید!
آیا تبلیغ ویدئویی هم برای لوله بازکنی کاربرد دارد، هم برای مشاغلی مثل پزشکی؟
تبلیغ ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ در بعضی مشاغل بازخورد بهتری دارد و در برخی بازخورد کمتری. لوله بازکنی به نظر ما از آن دسته مشاغلی است که اگر برای تبلیغات در آن از ویدئو مارکتینگ استفاده شود، بازخوردهای به مراتب بالاتری خواهد داشت. البته قطعا این میزان بازخورد با بازدهی تبلیغات ویدئویی برای شغل پزشکی برابر نیست.
کاربردهای ویدئو مارکتینگ برای لوله بازکنی و پزشکی و…
کاربردهای ویدئو مارکتینگ در مشاغلی مثل لوله بازکنی و پزشکی هم مانند دیگر مشاغل است. به این معنا که چه شما بخواهید در لوله بازکنی از آموزش استفاده کنید، چه بخواهید در پزشکی از نحوۀ عملکرد دستگاه ها و تجهیزات یا داروها بگویید، چه بخواهید در لوله بازکنی و پزشکی یا هر شغل دیگری رضایتمندی مشتریانتان را نشان بدهید، می توانید از تبلیغات ویدئویی استفاده کنید.
آموزش لوله بازکنی و یک نمونه کاربردی
مشتریانی که خدمات لوله بازکنی می خواهند، یکسری دغدغه دارند و یکسری اطلاعات لازم دارند که با ارائه ی اطلاعات مورد نیاز به ایشان، دغدغه هایشان برطرف شده و مشتری کسب و کار میشوند. مواردی مانند:
- فوری بودن خدمات لوله بازکنی
- تر و تمیز انجام شدن خدمات، بدون کثیف کاری
- بدون تعطیلی و شبانه روزی بودن خدمات
- گارانتی هایی که به مشتری داده میشود
بعنوان نمونه، می توانید آن چه که به صورت متنی برای آموزش لوله بازکنی در این صفحه تولید شده است را به یک ویدئوی آموزشی مناسب و کاربردی تبدیل کنید.
معجزه تبلیغات ویدئویی در عصر جدید
قطعا وقتی کسی از تبلیغات ویدئویی صحبت میکند، ما ناخودآگاه در ذهنمن به دنبال پیشینۀ این کلمات میگردیم. همین الان آخرین تبلیغ ویدئویی را که در تلویزیون یا در گوشی تلفن همراهتان در یکی از شبکههای اجتماعی دیدهاید، به خاطر بیاورید.
حتی اگر شما نام شرکت ارائهکنندۀ آن تبلیغ را هم به یاد بیاورید، یعنی شاهد معجزه تبلیغات ویدئویی در تبلیغ یک شرکت بودهاید. البته قطعا سناریوی ویدئو تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد، جمله و شعاری که طرح میشود و … هر کدام میتوانند تاثیرگذاری خاصی داشته باشند. جمله ای مثل: لوله بازکنی برچسب، که با این شعار همراه میشود: برچسب، دنیای بدون برچسب لوله بازکنی! جمله ای که باعث میشود نام برند در ذهن مخاطب، جاودانه بماند.