چرا باید در صفحه درباره ما از ویدئو استفاده کنیم؟ | نقطه شو

ویدئو در صفحه درباره ما
  • آیا میدانستید که در سال 99 ، بیش از هشتاد درصد ترافیک اینترنت مصرفی مردم، صرف تماشای ویدئوهای آنلاین خواهد شد؟
  • آیا میدانیستید که طبق تحقیقات، ویدئوها 12 برابر تصاویر و متن ها دیده می شوند؟

امروزه در تمام مجامع این موضوع مطرح می شود که ویدئو مارکتینگ ، تبدیل به قدرتمندترین ابزار بازاریابی دیجیتال شده است. همه مشاوران تاکید می کنند که باید تا می توانید از ویدئو در کسب و کارتان استفاده کنید.
اما در مقالات رایگان و آنلاین کمتر به این وضوع پرداخته شده است که دقیقا از کدام ویدئوها و در کدام قسمت ها باید استفاده کنید.
مثلا، تعداد بسیار زیادی از کسب و کارها از اهمیت استفاده از ویدئوی توضیح محصول آگاه هستند، اما تعداد بسیار کمی از آنها درباره اهمیت ویدئوی درباره ما اطلاعات دارند و از آن استفاده می کنند.
در این نوشتار به اهمیت استفاده از ویدئوی درباره ما و اصول تدوین این ویدئو می پردازیم.

چرا محتوای درباره ما مهم است؟

در مجموعه نوشتارهای سایت استودیو نقطه شو، بارها تاکید کرده ایم که اساس و پایه فروش ، اعتماد است.
مخاطب شما، لحظه ای که بتواند به شما یا کسب و کارتان اعتماد کند، از شما خرید می کند.
ممکن است شما یک محصول منحصر به فرد تولید کرده باشید که به یک نیاز مهم و ضروری مخاطبتان پاسخ دهد. مخاطب شما پس از آشنا شدن با محصول شما، به سراغ خود شما می آید. هرچقدر هم که محصول شما در نظر مخاطب جذاب باشد، تا زمانی که نتوانسته باشید اعتماد مخاطب را به دست آورید، او از شما خرید نخواهد کرد!

مخاطب می خواهد بداند شما کیستید. او می خواهد مطمئن شود که می تواند به شما اعتماد کند.
در این مرحله، صفحه درباره ما نقش کلیدی را ایفا می کند. شاید بتوان به جرات گفت که:

رسالت وجودی صفحه درباره ما، ایجاد آشنایی مخاطب با شما، به منظور جلب اعتماد مخاطب است.

بنابراین محتوای صفحه درباره ما، نقشی پنهان اما کلیدی در امر افزایش فروش و بهره وری کسب و کار شما دارد.

ویدئو در صفحه درباره ما

ویدئو درباره ما

در ابتدای این نوشتار، با ذکر برخی آمارها، به قدرت و اثرگذاری فرمت محتوایی ویدئو در بازاریابی اشاره کردیم.
در ادامه نوشتار هم به تبیین اهمیت صفحه درباره ما در جلب اعتماد مخاطب و افزایش فروش پرداختیم.
بنابراین دیگر نیازی نیست که توضیح دهیم چرا واجب است از ویدئو در صفحه درباره ما استفاده کنیم!
در ادامه به این می پردازیم که ویدئوی صفحه درباره ما ، باید شامل چه عناصری باشد تا بیشترین اثرگذاری را بر مخاطبان داشته باشد.

  • به این اشاره کنید که رسالت شما چیست و چه خدماتی را به چه کسانی ارائه میدهید.
  • به سابقه و اعتبار خودتان، به صورت غیر مستقیم اشاره کنید.
  • تمام این موارد را در قالب یک داستان بیان کنید.
  • به رضایت مخاطبان از کسب و کارتان به صورت ضمنی اشاره کنید.

بررسی یک نمونه

به عنوان مثال، یک نمونه فرضی را بررسی می کنیم. در قدم اول باید به مورد سوم توجه داشته باشید.
قرار است ما تمام این موارد را در قالب یک داستان بررسی کنیم. فرض کنیم کسب و کار شما ارائه خدمات مشاوره تحصیلی است.

شما می توانید در ابتدای ویدئو بیان کنبد که رسالت وجودی شما، کمک به دانش آموزان است تا بتوانند با کمک تکنیک های معتبر شما، استعداد اصلی خودشان را کشف کنند و در مسیر استواری گام بردارند.

در ادامه برای اینکه بیان کنید که مثلا ده سال سابقه فعالیت حرفه ای دارید، می توانید به صورت غیر مستقیم و در قالب یک داستان، مثلا بگویید که ده سال قبل به دلیل فلان اتفاق به فکرتان رسیده که این کسب و کار را راه بیاندازید.
اگر مستقیما بیان کنید که ده سال سابقه دارید، می تواند در نظر مخاطب جلوه بدی داشته باشد.

در ادامه همان قالب داستانی می توانید بیان کنید که قدردانی دانش آموزانی که به کمک خدمات شما توانسته اند مسیر فعالیت حرفه ای خودشان را پیدا کنند، باعث قوت قلب شما در این مسیر است. با این روش ، می توانید به صورت ضمنی رضایت مشتریان قبلی از خودتان را بیان کنید

رعایت این چهار اصل ، به همراه استفاده از یک قالب ویدئویی، می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر جلب اعتماد مخاطبانتان داشته باشد.

امتیاز ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشورت با متخصصان ویدئو مارکتینگ دارید در خدمتتان هستیم. فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. مشاوره رایگان تلفنی : 09335857035





برای در یافت مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید.
تایید
Get a weekly email with best free content
Subscribe