چرا در سال 99 ویدئو فاتح شبکه های اجتماعی خواهد بود؟ | نقطه شو

شبکه های اجتماعی در ویدئو مارکتینگ

در سال های اخیر، شاهد رشد انفجاری استفاده از فیلم در شبکه های اجتماعی بوده ایم. بازدید از ویدئوهای مارک شده بین سال های 95 تا 96،در یوتیوب 99% و در فیسبوک 258% افزایش یافته است. در توییتر، یک ویدئوی توییت شده، 6 برابر بیشتر بازتوییت می شود.

در ادامه، آمارهای شگفت انگیز استفاده از ویدئو در پلتفرم های معتبر و شناخته شده چون اینستاگرام و یوتیوب را بیان می کنیم و در انتها به مقایسه میان آنها برای انتخاب استراتژی ویدئو مارکتینگ قدرتمند می پردازیم.

فیسبوک

شبکه های اجتماعی در ویدئو مارکتینگ فیسبوک - نقطه شو

فیس بوک با بیش از 2.07 میلیارد کاربر فعال، ماهانه بیشترین مخاطبان را در بین شبکه های اجتماعی دارد.  این تعداد، بیش از یک سوم جمعیت جهان است و تعداد زیادی از این افراد در حال تماشای فیلم هستند. هر روز حدود 100 میلیون ساعت فیلم در فیسبوک مشاهده می شود.

نکته ای که باید در ارتباط با فیسبوک به خاطر بسپارید این است که ماهیت فسیبوک، سرگرم کردن افراد است. در فیسبوک، محتواهای سرگرم کننده وایرال و ویروسی می شوند. محتواهای غیر سرگرم کننده شاید وایرال نشوند اما باز هم در بازارایابی تاثیر خوبی دارند:

79% بازاریابان محتوای ویدئویی در فیسبوک منتشر کرده اند که 85% آنها می گویند که این اتشار ویدئو برای آنها با موفقیت های بازاریابی همراه بوده است.

یوتیوب

شبکه های اجتماعی در ویدئو مارکتینگ - نقطه شو

بیش از یک میلیارد ساعت ویدئو به صورت روزانه در یوتیوب تماشا می شود. یوتیوب دومین موتور جستجوی قدرتمند دنیا پس از گوگل است.

با وجود قدرت و اهمیت ویدئو، متاسفانه اکثر بازاریاب هایی که د ر یوتیوب فعالیت می کنند، استراتژی مناسبی برای اثرگذاری ویدئو ندارند.

فیلم هایی تبلیغاتی که در یوتیوب منتشر می کنید، باید 6 ثانیه اول جذابی داشته باشند تا مخاطب به تماشای ویدئو ادامه دهند.

البته در کشور عزیزمان ایران، پلتفرم آپارات، تا حدود زیادی نقش جایگزین داخلی یوتیوب را ایفا می کند.

اینستاگرام

شبکه های اجتماعی در ویدئو مارکتینگ - اینستاگرام - نقطه شو

مردم عاشق اینستاگرام هستند. طبق اطلاعات شرکت اینستاگرام ، 800 میلیون فعال ماهانه ، 500 میلیون فعال روزانه و 250 میلیون کاربر روزانه در این پلتفرم فعال هستند.

بازاریاب ها هم به اینستاگرام علاقه زیادی دارند . 65٪ از بازاریاب های ویدئویی قصد دارند اینستاگرام را در استراتژی بازاریابی ویدیویی سال 1399 خود قرار دهند.

توییتر

شبکه های اجتماعی در ویدئو مارکتینگ توییتر - نقطه شو

اگرچه احتمالا وقتی به توییتر فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد ویدئو نیست؛ اما فیلم در توییتر دوبرابر به یادماندنی تر از سایر پلتفرم هاست!

تصمیم دارید در سال 99 از ویدئو مارکتینگ استفاده کنید؟

این آمارها می توانند به شما برای انتخاب استراتژی ویدئو مارکتینگ مناسب برای سال 99 کمک کنند.

88% بازاریابان می گویند که در سال 99 در یوتیوب فعالیت می کنند.

76% بازاریابان قصد دارند در سال 99 از facebook video  استفاده کنند.

65% بازاریابان می گویند در سال 99 از ویدئوهای اینستاگرامی استفاده می کنند.

38% بازاریابان قصد دارند از ویدئو در توییتر در سال 99 استفاده کنند.

فقط 9% بازاریابان قصد دارند از ویدئو در اسنپ چت برای سال99 استفاده کنند.

اگر قصد فعالیت در حوزه بازاریابی با ویدئو را دارید، یا در این حوزه در حال فعالیت هستید، مقاله جامع صفر تا صد ویدئو مارکتینگ را مطالعه کنید.

امتیاز ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشورت با متخصصان ویدئو مارکتینگ دارید در خدمتتان هستیم. فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. مشاوره رایگان تلفنی : 09335857035





برای در یافت مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید.
تایید
Get a weekly email with best free content
Subscribe