چرا ویدئو باعث ارتقا آگاهی از برند شما می شود؟ | نقطه شو

ویدئو و افزایش آگاهی از برند

در سال 1399، بیش از هشتاد درصد ترافیک اینترنتی مصرفی به ویدئوها اختصاص خواهد یافت!
تحقیقات و آمارهای متعدد نشان دهنده این موضوع هستند که ویدئو مارکتینگ قدرتمندترین ابزار بازاریابی دیجیتالی است.
یکی از مزایای شاخص استفاده از ویدئو، ارتقای آگاهی جامعه هدف شما از برند شما است.
ما در این مقاله به بررسی این می پردازیم که چطور ویدئو می تواند به ارتقا آگاهی از برند شما منجر شود و نکته مهم این است که شما با مطالعه این نوشتار متوجه این می شوید که چه ویدئوهایی باید تولید کنید تا برندتان بیشتر شناخته شود.

مردم ویدئوها را تماشا می کنند اما متن ها را نمی خوانند!

اگر شما از فضای دیجیتال برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید، فضاهای مشخصی را در اختیار دارید تا از آنها برای انتشار محتوای خودتان استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید یک مقاله برای تبلیغ محصولتان در سایت منتشر کنید، یا اینکه یک پست اینستاگرامی برای معرفی خودتان منتشر کنید.
شما برای تولید و انتشار این دست محتوا، وقت و هزینه صرف می کنید ، به امید اینکه مخاطب هدفتان این مطالب را ببیند، آنها را مطالعه و بررسی کند و در نتیجه با شما ارتباط قدرتمند تری برقرار کند که به فروش منجر شود.
بنابراین میزان رسیدن شما به هدفتان بستگی به میزان تعامل مخاطب با این محتوای شما دارد.
حالا تصور کنید که یک مقاله متنی طولانی برای فروش یک محصول در سایت خودتان منتشر کرده اید. مخاطبان بسیاری با مواجه شدن با این صفحه، پس از مدت کوتاهی از مطالعه آن منصرف می شوند، در نتیجه از مزایای محصول شما مطلع نمی شوند و آنرا خریداری نمی کنند.
اما اگر در همان صفحه معرفی محصول، یک ویدئوی پنج دقیقه ای قرار میدادید، تعداد بسیاری بیشتری از مخاطبان شما آنرا تماشا می کردند. در نتیجه مخاطبان بیشتری تصمیم به خرید محصول شما می گرفتند.
این توضیحات به شما نشان میدهند که استفاده از ویدئو تاثیر به سزایی در دیده شدن محتوا ما دارد.

اما این موضوع چه ارتباطی با افزایش آگاهی از برند شما دارد؟

یک راهکار کاملا ارگانیک برای افزایش اعتبار برند و ارقای آگاهی مردم از برند، تولید محتوای مداوم و با کیفیت است. زمانی که شما یک محتوای با کیفیت را عرضه می کنید که توسط مخاطب دیده می شود، از طریق آن محتوا، مخاطب برند شما را بهتر می شناسد و برند شما یا محتوای شما را هم به دوستانش معرفی می کند.

افزایش آگاهی از برند با ویدئو مارکتینگ - نقطه شو

گوگل ویدئوها را دوست دارد!

تا حالا دقت کرده اید که در نتایج سرچ در موتور جستجوی گوگل برای هر کلمه، چند نتیجه صفحه متنی و چند ویدئو نمایش داده می شود؟
غالبا در نتایج جستجوی اکثر کلمات، هزاران نتیجه متنی ظاهر می شود در حالی که تنها چند صد نتیجه ویدئویی به نمایش در می آید!
با توجه به این نکته در میابیم که اگر شما در سایت یا صفحه آپارات (یا یوتیوب) خودتان چند ویدئو آپلود کنید، احتمال دیده شدنتان توسط مخاطبان بسیار افزایش میابد.
نیازی به گفتن ندارد که هرچقدر بیشتر دیده شوید، اعتبار و آگاهی از برندتان افزایش میابد.

اهمیت ویدئو توضیح کسب و کار

  • کسب و کار شما چیست؟
  • شما چه خدمات ویژه ای را به کدام گروه افراد ارائه میدهید؟
  • چرا مخاطبان شما باید به جای رقبایتان از شما خرید کنند؟
  • روند کار شما به چه صورتی است؟
  • داستان و علت ورود شما به این حوزه کاری چه بوده است؟

این ها سوالاتی هستند که شما در یک ویدئوی توضیح کسب و کار به آنها پاسخ میدهید. اگر تاکنون ویدئوی توضیح کسب و کارتان را تولید نکرده اید، به صورت جدی برای تهیه این ویدئو برنامه ریزی کنید!

شما می توانید این ویدئو را در صفحه نخست سایت خودتان، در شبکه های اجتماعی تان و همچنین در پلتفرم های اشتراک ویدئو مانند آپارات با هشتگ های مرتبط اشتراک گذاری کنید تا به دست مخاطبان هدفتان برسد.

این ویدئوها کمک می کنند تا مخاطبانتان خیلی بهتر شما را بشناسند، بهتر شما را درک کنند و در نتیجه ارتباط عمیق تری با شما برقرار کنند. بسیاری از افراد این ویدئو را برای دوستانشان هم ار سال می کنند، چرا که فکر می کنند شما همان کسی هستید که مشکل بالقوه دوستانشان را بر طرف می کنید.

اگر برای آغاز استفاده از ویدئو مارکتینگ در کسب و کارتان به مشاوره نیازدارید، می توانید از مشاوره تیم متخصص استودیو نقطه شو استفاده کنید.

امتیاز ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان

اگر نیاز به مشورت با متخصصان ویدئو مارکتینگ دارید در خدمتتان هستیم. فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید. مشاوره رایگان تلفنی : 09335857035





برای در یافت مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید.
تایید
Get a weekly email with best free content
Subscribe