چگونه مخاطب جذب کنیم؟

 شما هم در جذب مخاطب مشکل دارید؟

اساتید و مدیران بسیاری وجود دارند که در فضای مجازی مخاطبان بالقوه زیادی دارند اما نمی توانند آنها را جذب کنند.
کسب و کاری که شما اداره می کنید ممکن است اصلا مخاطبی نداشته باشد! یعنی خدمات شما نیاز ضروری عده ای از افراد را حل نکند. در این صورت شما حتما باید در خدمات و محصولاتتان تجدید نظر کنید.
اما بخش بزرگی از کسب و کارها، مدرسین و مدیران در حقیقت خدمات و محصولاتی با کیفیت و مطابق با نیاز افراد را ارائه میدهند. بنابراین این افراد مخاطبان بالقوه زیادی دارند اما نمی توانند آنها را جذب کنند!
مثلا ممکن است مخاطب در حال جستجو در فضای مجازی، با محتوای آنها مواجه بشود اما جذب کسب و کار آنها نشود.
در این ویدئو برای این دوستان راهکارهایی عملی جهت جذب مخاطبان را ارئه خواهیم داد.

مشکل کجاست؟

غالبا این دوستان محتوا تولید می کنند اما بیشتر به تولید محتوای متنی و عکس می پردازند. اما به نظر شما، چند درصد مخاطبان در فضای مجازی روی محتواهای متنی و عکس ها تمرکز می کنند؟
آیا میدانستید که ویدئوها دوازده برابر بیشتر از متن ها و عکس ها بازدید می شوند؟

راهکار جذب مخاطب

مخاطبان در فضای مجازی در هر دقیقه با صدها محتوای جذاب رو به رو هستند. مخاطبان گزینه های مناسب بسیاری را در مقابل خودشان دارند. بنابراین شما باید بهترین گزینه را به آنها پیشنهاد کنید.
طبق تحقیقات، مخاطبان ویدئوها را دوست دارند. امروزه کسب و کارهای متعددی از ویدئو استفاده می کنند. بنابراین لازم است تا شما هم از ویدئو در کسب و کارتان استفاده کنید.
به نظر متخصصان بازاریابی، اگر می خواهید بازاریابی دیجیتالی محکوم به شکست نباشید، باید از ویدئو در کسب و کارتان استفاده کنید.

از کجا شروع کنیم؟

تولید ویدئو برای کسب و کار هزینه هایی را در بر میگیرد. اگر می خواهید این هزینه ها بهترین نتایج و بازخورد را برای شما به همراه داشته باشند بهتر است از یک استراتژی ویدئو مارکتینگ مناسب با کسب و کار خودتان پیروی کنید.
برای کسب اطلاعت بیشتر می توانید از خدمات مشاوره رایگان استودیو نقطه شو استفاده کنید.