چگونه ویدئوهای اعتمادساز تولید کنیم؟

اگر می خواهید بدانید که چطور می توانید ویدئوهای اعتمادساز تولید کنید، حتما خودتان میدانید که چرا اعتمادسازی مهم است!

در واقع اساس فروش بر مبنای اعتماد است. یعنی اگر نتوانید اعتماد مخاطب را به صداقت خودتان و کیفیت محصولتان جلب کنید، مخاطب شما نه تنها هرگز از شما خرید نخواهد کرد، بلکه رفته رفته شما را فراموش میکند.

ویدئو مارکتینگ

در چندسال اخیر، اکثر بازاریابان دیجیتال، متوجه اهمیت ویدئو مارکتینگ و قدرت آن در اعتمادسازی شده اند و به سمت استفاده بیشتر از ویدئو در کسب و کارشان رفته اند.

مخاطبان آنلاین با ویدئوها ارتباط خیلی بیشتری برقرار می کنند (نسبت به محتوای متنی، صوتی یا تصویری). ویدئوها مخاطبان را به خوبی درگیر می کنند و درنتیجه اعتمادسازتر از سایر قالب های محتوا هستند.

اما در تولید ویدئوها به چه نکاتی می توانید بپردازید تا اعتمادسازی ویدئو افزایش یابد؟

باید کسب و کارتان شبیه یک فرد باشد!

برای اینکه مخاطبان بتوانند به کسب و کار شما اعتماد کنند، باید کاری کنید که کسب و کار شما در دید مخاطب شبیه یک فرد باشد.

یعنی کسب و کارتان در دید مخاطب مانند یک فرد، احساس داشته باشد و مخاطب بتواند با آن صحبت کند. به این معنا که مخاطب با شما تعامل کند، از شما سوال بپرسد و …

چه کار کنیم تا کسب و کارمان بیشتر جلوه انسانی پیدا کند؟

  • اتفاقاتی که در کسب و کارتان می افتد را بازگو کنید.
  • از شیوه داستان سرایی استفاده کنید.
  • از تجربیات و دغدغه های خودتان صحبت کنید.
  • از هر چیزی که فکر می کنید ارتباط احساسی مخاطب با شما را بیشتر می کند، بیشتر استفاده کنید.

مشاوره بگیرید

اگر برای تولید ویدئو با یک استراتژی محتوایی جهت اعتمادسازی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید از خدمات مشاوره رایگان تیم متخصص استودیو نقطه شو استفاده کنید.