چهار مرحله رسیدن به جادوی ویدئو

ضرورت ویدئو مارکتینگ در بازار رقابتی

کافی است به صفحه اکسپلور اینستاگرامتان نگاهی سرسری بیاندازید تا متوجه شوید که ما امروز به انفجار محتوا مواجه هستیم!
امروز ، اکثر کسب و کارها متوجه اهمیت و تاثیرگذاری استفاده از محتوای ویدئویی در بازاریابی کسب و کارشان شده اند.
در زمینه هر کسب و کاری که سرچ کنید، با ویدئوی های جذاب بسیاری مواجه می شوید.
در این شرایط ، اگر از ویدئو مارکتینگ در بازاریابی استفاده نکنید از رقبا عقب می افتید.

چطور رقبا را پشت سر بگذاریم؟!

گفتیم که هم اکنون رقبای کسب و کار شما در حال تولید ویدئو هستند. بنابراین اگر شما ویدئو تولید کنید، تازه اقدامی برابر با آنها انجام داده اید.
اگر می خواهید در بازار رقابتی امروز موفق باشید، صرف تولید ومحتوای ویدئویی کافی نیست. گرچه لازم هست.
برای موفقیت بیشتر، باید محتوای ویدئویی جذاب و اثرگذار تولید کنید.
برای اینکه بتوانید ویدئوهایی با بهره وری بالا تولید کنید، ما به شما یک فرمول چهارمرحله ای ساده و اثرگذار را که در استودیو نقطه شو ، طراحی شده است، آموزش میدهیم.

قانون مقام

مطابق قانون مقام، پیش از تولید هر ویدئو باید به چهار مورد توجه کنید:

  • موضوع : برای چه موضوع میخواهید ویدئو تولید کنید
  • قالب: مشخص کنید ویدئو را در چه قالبی تولید می کنید( موشن گرافیک، تیزر، رئال موشن یا ..؟)
  • اهداف: هدفتون چیه؟ می خواهید آموزش بدید یا فروش رو افزایش بدید و …
  • مخاطب: مخاطب ویدئوی شما چه کسی است؟ سن، درآمد، جنسیت، ساعات کار و .. مخاطب را مشخص کنید.

مشاوره بگیرید

اگر برای تولید ویدئوهای اثرگذار مطابق یک استراتژی مدون برای کسب و کارتان، به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید از خدمات مشاوره رایگان استودیو نقطه شو استفاده کنید.