یک راهکار بسیار قدرتمند برای تولید ویدئوهای اثرگذار ، استفاده از داستان سرایی در ویدئو است.

انسان ها دوست دارند همه چیز را در قالب یک داستان یاد بگیرند…

آیا شما هم در جذب مخاطب مشکل دارید؟

اغلب دوستان مخاطبان بالقوه زیادی دارند اما نمی توانند آنها را جذب کنند.

علت این مشکل این است که این دوستان به تولید محتوای متنی و صوتی اکتفا می کنند!

اساس فروش اعتماد است. برای جلب اعتماد مخاطب باید مشاور او به نظر برسید نه یک فروشنده.

اما با کمک چه راهکارهایی می توانید به مشاور مخاطباتان تبدیل شوید؟

اشتباه رایج بسیاری از مدیران و کسب و کارهای کوچک این است که برای رسیدن به تارگت درآمدی خودشان ، خدمات با قیمت بالا به مخاطبانشان عرضه می کنند.

این عمل نه تنها باعث نارضایتی مخاطب میشود بلکه آنها در نهایت هم به تارگت درآمدیشان نمی رسند.

به محتوایی که به سرعت بین بخش بزرگی از مخاطبان دست به دست میشود، محتوای ویروسی یا وایرال گفته میشود.

اما چطور می توانید یک محتوای ویروسی تولید کنید؟

در چه قالبی محتوا تولید کنیم؟

عکس، فیلم، صوت یا متن؟

برای پیدا کردن پاسخ باید دو کار انجام دهید…

اساس فروش اعتماد است و راز فروش میلیاردی دیجیکالا، اعتمادسازی حداکثری است.

اما آیا شما میدانید قدرتمندترین ابزار دیجیکالا برای اعتمادسازی کدام است؟

چطور می توانید مانند دیجیکالا به مشاور مخاطبتان تبدیل شوید؟

برای اینکه به مشاور مخاطبتان تبدیل شوید باید اولویت اول را روی رفع نیاز مخاطبتان بگذارید نه فروش.

برای رشد در بازاریابی رقابتی این عصر بهتر است از ویدئو در تمام مراحل بازاریابی خودتان استفاده کنید.

برای چند برابر کردن اثرگذاری ویدئوهایی که تولید می کنید باید قانون مقام را در مراحل تولید هر ویدئو رعایت کنید …

گفتیم که برای اینکه به مشاور مخاطب تبدیل شوید باید به او اطلاعات بدهید.

اما چه کاری می توانیم انجام دهیم که مخاطب بیشتر از این اطلاعات ما استفاده کند و به ما اعتماد کند؟

مهمترین عامل افزایش فروش ، جلب اعتماد مخاطبین است.

ویدئوهای مصاحبه محور بیشترین تاثیر را در جلب اعتماد مخاطب دارند…

در گذشته تولید ویدئو بسیار پر هزینه بود، بنابراین مدیران و مدرسین ، کمتر از ویدئو در کسب و کارشان استفاده می کردند.

امروزه می توانید با استفاده از اکثر موبایل های هوشمند موجود در بازار و در کمترین زمان ویدئو تولید کنید.

راز موفقیت در بازار رقابتی، این است که شما مهمترین نیاز مخاطب را شناسایی کنید و دقیق ترین و سریع ترین راهکار را به او عرضه کنید…

تقریبا تمام مدیران و مدرسین مشکل ایده و تولید محتوا دارند.

این دوستان ، حجم انبوهی از اطلاعات دارند اما نمی دانند چطور باید آنها را به محتوا تبدیل کنند…

برای اینکه مخاطب بتواند به کسب و کار شما اعتماد کند باید کاری کنید تا کسب و کارتان در دید مخاطب شبیه یک فرد باشد.
اما ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا کسب و کارمان بیشتر جلوه انسانی پیدا کند؟